Fantastiskt fenomen

I somras och i höstas ringde telefonen i ett. Smsen ramlade in.
Efter 5 månader med minimalt (=obefintligt) festande är det ingen som hör av sig längre. Sista människan som ringde till mig är mamma. Förmodligen var dte hon som ringde de 7 föregående gångerna oxå. Ibland får jag sms av min pojkvän, under de 4 timmarna jag står på jobb. Tänk att man som gravid sjunker så mycket i värde.

Idag kom det påskladdning (apmycket) varor, från 3 olika ställen. 40 minuter innan jag slutade. Jag garvade som fan innan jag insåg att de mest troligt kommer stå kvar imorgon när jag kommer. Lata jävla as till kollegor.

Nu ska jag lägga mig, och klappa kulan.


Kommentarer
Postat av: Mamma Filosof

Är det då man ska börja fundera över vad man egentligen har för kompisar? Eller som vi också säger: det finns alkoholfritt alternativ =D
Å andra sidan så är det väl skönt att inte ha behövt säga nej till alla som vill ha med en på fest, visst har läggdax varit lite tidigare än vanligt den senaste tiden? Därtill att vetenskaplig forskning visar att för mycket alkohol och för lite sömn ger sliten kropp och vem vill se ut som en 75-åring då man bara är 25? Å så blir det ju snart inflyttningsfest! Lev sunt och må väl, vi ses snart.

2008-03-19 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0