Good news travel fast

Både igår och idag ramlar det in sms i min pojkväns inkorg på löpande band. (Iaf då och då)
Sånadär gratulerar sms, och alla tycker det är så jävla kul att det ska komma en till bäbis. Och de är det ju, så vem kan klandra dem?

Inatt drömde jag att jag födde, det var spännande. Kan ha lite å göra med att jag igårkväll, när Henning satt och kollade på dålig film satt jag och såg på en serie som NRK gjort om en födeavdelning i Drammen. Varje avsnitt får man se två födslar, det var hur spännande som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0