Sävar - the hood

Idag åkte vi till Sävar för att hälsa på Naima och Tristan. Det var roligt. Vi lekte pensionärer och gick på Ica och handlade kaffebröd så vi kunde fika. Sen tittade vi på Tristan och skrattade resten av dagen ungefär. Jag fick oxå hemska flashbacks till när jag st'dade på Ica i Sävar. Hade jag otur fick jag ta charken, och där luktade det alltid så konstigt och dött.

Nu har vi oxå badat badkar, så jag ska klä på mig (trevligast så) de nylånade fettokläderna som jag hittade hos Naima. Imorgon ska kanske hon och Tristan hälsa på mig här hos mamma. Mycket spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0