Sjukt efterlängtad helg

Hade jag vart tvungen att jobba en dag till hade jag mest troligt avlidit av trötthet. 3 gånger om natten går jag upp på toa. De nätter jag inte gör det vaknar jag genomblöt av svett för att jag drömt nån av de sjuka mardrömmarna jag dras med. Fast jag har hört att påsar under ögonen är sexy.

Idag ringde jag kl 9 för att efterlysa sjukpengar. Det jag lyckades konstatera är att en apa hade kunnat göra deras jobb bättre, då papprena om att jag ville ha pengar hade legat gömda bakom papprena som min chef skickat om att han oxå ville ha pengar. "Nämen titta, där låg det mer papper!"

Mer möbelaffärer idag. Hittade skitsnygga gardiner med flygande grisar.
Jag önskar jag kunde bajsa pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0