30 veckor

30 veckor avklarade. Eller egentligen bara 15, för det man inte vet om, räknas givetvis inte. I alla fall så är de nu 10 veckor kvar, jag längtar som fan och ungefär allt jag kan prata om är bäbis och förlossning.

v 30

Jag verkar visst inte bli så mycket större. Trodde seriöst jag skulle vara skitfet såhärdags, men icket. (Antar att jag kommer att äta upp just det uttalandet säkert redan närmsta veckan genom att börja fyllas med vätska och allmänt svälla upp, men det får jag väl ta).

Dagen har vi (jag och lilla bäbisen) firat med att hon sparkas, jag spyr och målar skötbord om vartannat. Sen blev jag så less så vi gick och la oss igen. Man kan ju inte ta ut sig helt heller.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du längtar efter förlossningen? :S Vet du vad som kommer hända då..?? den söta hickande saken ska promera ut genom din....!! gaaah. jag hade varit livrädd. Det är ju fysisk omöjligt. fattar ju alla.

2008-05-18 @ 13:27:32
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0