32+0

var de i torsdags. Och således är det dax för ännu ett nästan nudepic av mig. Eller magen dårå. Man kan se hela vägen in i naveln, det är skitläskigt och just därför kan jag inte låta bli att peta, titta och visa. Bäbins nyaste hobby är att lägga sig så mycket under revbenen det bara går, alternativt försöka sticka ut något vasst genom sidan på mig. Ont som fan gör det, och det blir svårt att äta. Men jag tycker om henne ändå.



Min käre gav mig en så fin komplimang häromdagen:
-Shit vad stor du har blivit!

Det bästa var att han var uppriktigt förvånad. Sen sa han att jag hade fått stretchmarks, då blev jag lite lessen, och han erkände snabbt att han bara ljög.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag kænner inte att jag behøver mobba dig på någon bild øverhuvudtaget eftersom hamsterfaktumet ær givet. Men.. det ær inget fel på hamstara.. inte øver huvudtaget *intalar mig sjælv*

Ha, jag kænner lite likadant.. trots att jag hatar, med stora feta bokstæver, alla dessa modebloggar så kænner jag ændå ett sting av respekt på något vis.
Att de liksom orkar.. trots att det ær så jævla onødigt..

Måste också passa på att beundra dig som faktiskt klarar av att vara gravid. Och se posetiva saker i det hela. Jag ær førmodligen lite før ung før att førstå charmen.. men stor respekt till dig før det och lycka till!

2008-05-30 @ 21:10:30
URL: http://leben.blogg.se
Postat av: Mikaela

Ursäkta, märkte först efteråt att jag glömt ställa om tangentbordet från Norska till svenska.
Men du står säkerligen ut med de vackra norska bostäverna.

Kram

2008-05-30 @ 21:11:10
URL: http://leben.blogg.se
Postat av: Mikaela

Du är ung. och milf slår jag vad om att du blir! *raggar lite på i smyg*
Och när du säger det sådär så, om egoismen och så, låter det genast lite bättre.

Ha, om jag bodde i en så stor och fin by som Oslo hade jag lärt mig göra bakåtvolter av ren lycka.
Nej, jag har fastnat med min Sambo på ön Stord.
Väster om västligaste västkusten.
Men det är vacker här.. underbart vackert.

Ligger mellan Bergen och Stavanger, ungefär.
Dudå? Vart håller du till? Och hur länge har du varit här?

2008-05-30 @ 21:22:40
URL: http://leben.blogg.se
Postat av: joel

Ett mycket lyckat "skämt" från ghans sida alltså ;D

2008-05-31 @ 03:32:08
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: ullrika

anar en gammal navelpiercing :)

2008-05-31 @ 17:03:31
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0