Bitter som fan

men jag ska inte gnälla en sekund över hur mycket jag hatar NAV. De bråkar iaf inte om över hurvida jag är tillräckligt sjuk / har tillräckligt ont för att få vara hemma och få pengar för det, som jag hört våran kära försäkringskassa kan göra. NAV är bara helt jävla retarded och har sjuka stenålderssystem.

Iallafall ska vi grilla idag, i solen. Jag har druckit dagens iskaffe från Tine (löv it) och skrattat bittert åt förra sommarn och efterblivna svenskar som varken har iskaffe på affärn eller på cafeer. (Jag erbjöd mig tillåmed själv att laga den åt mig, men de hade inte ens isbitar, vad är det om liksom..??)



Ska sätta igång och skruva ihop sommarens grill, ni vet en såndär billig sak för 99 kronor, som om man har riktig tur överlever hela sommarn. Sen ska jag ta mig en välförtjänt alkoholfri öl. Det är föresten illa att norrmännen inte kan importera den alkoholfria Carldsberg ölen. Den är så gudomligt god och ljuvlig och som riktig öl, förutom att man inte blir full. Bättre hittar man liksom inte. Liksom. Döh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0