Den hær melodifestivalen alltså

Vad är det för fel på Europa? Eller framförallt alla sånadär balkan-länder?
När jag blir president då jävlar! Vi har suttit här i soffan, asmätta både jag och Henning, och skrattat rått åt folks dumhet och värdelösa bidrag. Ja, vi skulle givetvis göra det mycket bättre själv.
Han Björn Gustavsson är föresten min nya idol. Lätt.

Bäbisen är vaken och ligger och sparkas och berättar att hon lever. Väluppfostrad redan nu :)

Nej, om vi skulle ta och lägga ner för ikväll, så vi orkar med morgondagens Harry-tur.


Gokatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0