Det här med att gå på krogen

Efter de gånger jag vart ut på krogen med Henning och hans kompisar så har jag upptäckt att det inte är någon som raggar på mig mer. Lite stött tog jag upp detta med min sambo:

Jag: (buttert) Det är aldrig nån som stöter på mig mer.
Han: Höhö, det är för att du är så fet!

Jag prövade samma sak till en av hans kompisar:
Jag:Det är aldrig nån som stöter på mig på krogen mer.
Han:(Ser smått panikslagen ut och kollar länge på mig innan han svarar) Har du gjort nåt med håret? Ja, jag tror det kan vara håret!

Nej, jag tror nog jag lägger det här med att ränna på krogen på hyllan. Jag börjar bli för gammal (eller nykter).


Tilläggas bör att den enda som kommer undan med att kalla mig fet är min sambo, för han är så söt!

Kommentarer
Postat av: Joel

eller för att han är fetare? ;D

2008-05-16 @ 08:39:15
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Mumlan

Mjaa, ifall man ska ragga (onödigt i din nuvarande situation för övrigt) torde det absolut finnas bättre ställen än krogen? Fast å andra sidan brukar man tycka att vem som helst blir snyggare efter ett par glas (speciellt om man själv druckit). Vad är det för fel på internet? =)

2008-05-16 @ 09:53:19
Postat av: Petra

De gånger jag varit ute på krogen när jag varit gravid har jag suttit vid ett bord (som så lägligt döljer magen) mest hela kvällen.
Folk har flirtat som attan ända tills jag rest mig för att gå på toaletten, moahahaha!!

2008-05-16 @ 11:59:18
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0