En liten seger för mänskligehten

en stor seger för mig!

Inge hytta blir det inte. Vi var lite i valet och kvalet igårkväll, men vaknade idag upp till regn som öser ner. Efter snabb telefonkonferans med Hennings mor på deras hytta och väderrapport så beslöt vi snabbt oss för att stanna hemma. Så här är jag. Liggandes i soffan, stönar och stånkar så fort jag försöker röra mig, och surfar på gud-vet-vad för sidor.

Så ikväll ska vi käka tacos, dricka cola och se Eurovision Song Contest. Frågan är bara vem man ska heja på, Sverige eller Norge?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0