Harrytur och sol

Vaknade en timma efter planen till strålande sol. Efter att ha lyckats peta liv i min sambo så gjorde jag frukost och vi begav oss mot Sveariket för att inhandla kött, snus och alkoholfri Carlsberg. Det var snabbaste turen någonsin tror jag. Kan bero på att bilen ger ifrån sig ytterst suspekta ljud vid 80 km/h, så alternativen är som följer
  • Köra under 80 km/h
  • Köra över 110 km/h (då slutar ljuden)
Vilket av alternativen vi benyttade oss av nämns inte, för mammas blodtrycks skull :P (Jag önskar mig palt när jag kommer hem).


Sen har vi tvättat kläder och ätit köttfärssås och Henning har fått färga mitt hår. Nu är jag så fin så, och borde våga visa mig offentligt ett tag till. Planerna för veckan är otroligt många. Jag ska:
  • Gå till doktorn på kontroll på tisdag.
Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt den här veckan, busy busy som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

varför åker ni till sverige för inhandling av? äter inte norrmän kött? De kanske bara mumsar lax hela dagarna?

Din vecka låter ganska fullbokad, du borde satsa på lite meditation kring torsdagen för att förhindra en kollaps.

2008-05-27 @ 03:47:06
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: ullrika

jaaa! stressa som f*n nu. det går ju liksom inte sen! Det är helt rätt beteende... NOT! fast jag vet hur det är. easy said, hardly done :)

fint med prickig blogg förresten!

2008-05-27 @ 22:59:50
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0