I-landsproblem

Jag ær hungrig, men vet inte på vad. Jag tar en kanelbulle medans jag funderar.

Jag sitter hær och væntar på att sluta ha ont, så jag kan åka in till stan och køpa det sista klæderna till min inneboende (liten bæbis). Rosa, givetvis. Då dyker næsta problem upp. Ska jag ta mig mig Henning eller inte?
Han kan vara rætt bra att ha nær jag blir hungrig och vill fika, så jag slipper sitta ensam och se mobbad ut. Å andra sidan stressar han mig bara, så jag inte kan stå i 10 minuter och vælja mellan två dressar, tæmligen lika, bara det att ena har en extra knapp eller nåt liknande. What to do, what to do? (Jag førstår mig inte alls på mæn som totalvægrar følja med sina flickvænner och shoppa. Ær inte det det yttersta beviset på kærlek så vet jag inte vad som ær).

Igår ringde føresten min lillbror. Han hade lite och gøra och tænkte komma och hælsa på. Får se om han dyker upp, hittade han inga billiga biljetter till London skulle han komma hit, førstod jag det som. Spænnande, jag tror inte jag sett han på typ tre år eller nåt.

Kommentarer
Postat av: joel

känner igen känslan.. satt 15 minuter igår och funderade på om jag skulle äta eller träna först..

livet är hårt.

2008-05-07 @ 00:07:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: ullrika

kan inte låta bli att tipsa: vänta med att köpa små kläder. iaf inte så många. du kommer få så löjligt mycket bodysar att du kan starta egen butik. gissar jag :)

2008-05-07 @ 01:57:14
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: Petra

När är du beräknad till?

2008-05-13 @ 17:23:01
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0