Jag tror jag dör av plågor

Jag vaknar ungefär en miljon gånger varje natt av obeskrivliga smärtor i höfterna. Jag misstänker att de är en försmak på vad som komma skall när jag blir pensionär. Som om det inte vore nog med det, så har jag konstant ont i magen, vilket i sin tur leder till att jag går runt och mår illa och vill spy, jämt och ständigt. Uschiamej. Nu ligger jag här och önskar att mitt blygdben kunde opereras bort, i och med att det uppenbarligen är helt obrukbart och bara ger mig mera smärtor.

Om jag någon gång sagt att alvedon är för mesar med låssas-smärtor så tar jag tillbaka det, skulle det bara lindras lite grann så skulle jag kunnat vara en relativt lycklig människa.

Höpp och skit.

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0