Lagen om allts jävlighet

Jag blir glad av att höra att det finns fler än jag som prioriterar ungefär allt annat än duschning. Man kan inte orka göra allt, speciellt inte när man måste lägga massa energi på att odla bäbis.

Idag skulle jag åka till Ski. Jag skulle gå i några butiker, hade allt planerat in i minsta detalj. Jag misstänker att det är någon överjordisk makt som försöker lära mig att man inte ska planera saker, för på vägen dit så börjar magen göra ont. Riktigt jävla kräk-ont. Jag börjar kallsvettas och inser att om jag inte stannar typ omedelbums så kommer jag inte bara köra av vägen, utan oxå kräkas. Det senare gjorde jag ändå. Jag visste det var en anledning till att vi hade en miljon plastpåsar liggandes i baksätet. Sådär allmänt jävla äcklig åker jag således hem till Hennings föräldrar och lägger mig i soffan med datorn. Det onda har nått nya oväntade höjder. Synd det inte fanns en OS gren i att ha ont, då hade jag kunnat ställa upp och ni hade fått se mig på teve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0