Mitt kungarike för en enda jävla dag utan ont

Jag tror att jag kan räknas som ett kontrollfreak, och att dte är av den anledningen jag släpar mig till affären med min sambo för att jag själv ska få välja meloner. I alla fall så har det onda bara blivit jävligare under dagen. Nu ligger jag i soffan och svettas som en apa, och har ont så jag vill dö. Bra tajming att vilja ringa sin läkare, när de förmodligen inte jobbar på ungefär en miljon dag (eller inte förrns på tisdag iaf). Jag skulle ge rätt jävla mycket bara han hittade på nå painkillers jag kunde få ta. För seriöst, vad är paracet/alvedon bra till egentligen? De kanske hjälper om jag har lite ont i huvet. Och ännu mer seriöst, hjälper paracet/alvedon så kan de inte göra jävla ont.

Blir smärta bättre med för lite sömn? Nej.
Går det att sova när man har så jävla ont att man bara vill dö? Nej.

Cheers..

Kommentarer
Postat av: Joel

om du är kung så kan jag tänka mig att acceptera din kungarike så kan jag slå mig själv på tummen med en hammare..

då får jag rätt ont i alla fall..

2008-05-11 @ 05:17:36
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: ullrika

jag har läst lite dåligt här hos dig; vad är du har ont av stackare? ryggen om jag inte missminner mig?

2008-05-11 @ 23:34:01

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0