Personlig hygien, vad är det?

Imorse (rättare sagt idag) vaknade jag väldigt lycklig i tron om att klockan var typ 3. Jag hade nämligen fått för mig att jag kollat på mobilen och den visade 15 nånting. Givetvis så hade jag ju bara drömt det, och klockan var inte mer än 11. Jag var tvungen att gå upp idag med.

I alla fall så har jag duschat idag (jaha, tänker du, varför berättar hon det?). Det hör nämligen inte till vanligheterna. Eftersom jag är sjukskriven så träffar jag aldrig människor och går ungefär aldrig ut förutom till affären ibland. Således så skippar jag det där duschandet som bara är omständigt och plågsamt, och ligger i soffan och luktar skunk i stället. Okej, jag duschar typ varannan dag, bara för att jag ska få kramas med min sambo. Och varje gång så blir jag så lycklig för att jag luktar så gott efteråt, att jag bara vill gå omkring och lukta på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jättefina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram

2008-05-12 @ 15:18:54
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Petra

Haha! Det där är min normala rutin, eftersom jag alltid är hemma. Typ:
- Vad är det som luktar? Jaha, det är nog jag. Bäst att duscha. ;-)

2008-05-13 @ 17:21:20
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Hanna

"Och varje gång så blir jag så lycklig för att jag luktar så gott efteråt, att jag bara vill gå omkring och lukta på mig själv."

Hahaha!! Jag får så roliga bilder i huvudet. Som en katt som jagar sin egen svans, av någon anledning. Varför du skulle vilja lukta på din rygg vet jag ej, men det är klart, man är ju nyfiken på hur den luktar den också.

2008-05-14 @ 06:07:30
URL: http://njorun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0