Sådær dagen efter

Som alla vet så är en religiös högtid bara ett annat ord för att bli snorfull. Om man inte råkar vara på smällen alltså. Magvärken blev lite bättre så det grillades och dracks öl, sprit, akvavit och gud vet vad för hemskheter. Sen kastades det lite lomper (norrmän är konstiga, fråga inte), spelades Wii och sen blev de hungriga och ville ha pizza. Jag och magen var mer sugna på våfflor, och jag behövde bara säga det högt så var alla inställda på våfflor. En ny erfarenhet, helt klart, att ställa sig att laga våfflor mitt i natten när det är fest. Men jäävligt gott var det iaf.

Nu sitter vi här och letar snorbilliga flyg och drömmer oss bort till nånstans en bit från Oslo, jag och Henning. Vi hinner nog inte med nån tur innan kläckning, men som det ser ut så är hösten, vårens, nästa sommar (och sommaren där efters) resor redan planerade. Det gäller att vara ute i god tid.

Kommentarer
Postat av: Fröken Wallenberg

Grattis till flickan! När kommer hon? är det förvärkar som gör så ont?

En annan som just gjort könsbestämmande ultraljud är denna blogg: http://fluffytummy.blogg.se

Det är en nära person till mig.

Hon verkar ha mått lika illa som du? Hur länge mådde du illa?

2008-05-11 @ 20:59:55
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0