Besök från Gällivare

Igårkväll stod jag och mamma på järnvägsstation och väntade på Ballan och kidsen. Mamma undrade om jag visste i vilken vagn de satt. Det visste jag inte, men vi behövde inte fundera länge när vi såg att det förutom loket bara var en enda vagn.

Idag har vi lekt i lekpark, käkat på Max och gått i lite affärer. Vi var oxå tvungen att åka rulltrappa, det finns inga såna i Gällivare så det var rätt exotiskt för de stora barnen. Sen efter det så var det halvtidsvila innan lammsteksmiddag, fika och tårta. Idag var nämligen dagen då min mor fyller 50! Grattis mammsen!

Imorse gjorde jag upptäckten att min plånbok var borta. Efter att ha vänt upp ochner på hela världen har jag nu konstaterat att den är borta. Nu ska det bara spärras kort, simkort, anmälas och försöka skaffa nya kort, simkort och körkort. Som om jag inte har fullt upp här ändå. Jaja, 24 år och redan dement med hängröv. Vars ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: frökenmelinda

Dagens uppdrag: att säga grattis i efterskott till mamma rutan från cidrénarna!

2008-11-14 @ 09:07:42

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0