Första advent

Och vi har julpyntat hemma. Henning plockade upp adventsstaken, och jag geggade ihop ett pepparkakshus. Det var jävla mycket krångligare än jag trodde, och särskilt snyggt blev det inte. Tur Iselin är så liten ännu, så hon inte kommer minnas hur hemskt det ser ut. Så har jag fållat julgardiner, och ska hem och sätta upp dem så småningom. Julgranen fick jag inte ta fram, det är tydligen alldeles för tidigt för det..

I fredags var vi på välkommen-ut-fest. Och det var inte garderoben vederbörande kommit ut ur. Öl, folk och kul hade vi och Iselin fick ha pyjamasparty hos besteföräldrarna. Adventsvädret är snö på backen, 2 grader varmt och sol över våra tak. Lövli indeed!


Sötnos i snyggmössan, på adventspromenix

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha sicken goding =)

2008-11-30 @ 20:05:53
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: ullrika

klart sötaste nosen i snyggaste mössan!

2008-11-30 @ 22:51:28
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0