Fullspäckad helg

Idag har det varit full rulle. Lämna Gällivareborna på busstation, besöka mormor-jobb (min mamma alltså), sen hem till Kristin och fika och titta på gamla kort, innan vi åkte på Tomtebo-sightseeing och besök hos Kristins föräldrar. Sen hämtade jag Sarah, drog förbi expo och nu lagar vi middag och tårta. Att knappt hunnit andas är väl inte konstigt. Har vart lite sömn för Iselin oxå, så hon sover nu istället. Hon är en liten envising den där, och kan tvinga sig själv att vara vaken hur länge som helst.

Helgen har iaf vart kanonkul! I fredags köpte vi varsin flaska vin och satte oss på fängelsehotellet och skulle dricka vin. Tyvärr visade det sig att Iselin vägrade käka ersättning, så det blev inte så mkt vin för min del. Men skvaller och gamla minnen däremot hade vi gott om! När vi bröt upp efter midnatt hade vi fortfarande mycket kvar att surra om.

Lördagen började med lunch på Max. Passar toppen sådär dagen efter. Sen fick vi med oss alla ungar och gick på badhuset och badade i Plupp-landet. De stora barnen busade på, medans Iselin plaskade lite lugnare, med mig. Sen började det snöa! Vilket iofs ledde till att Iselins lilla vagn inte gick att köra, så hon fick stanna hemma med mormor när vi andra gick på kinarestaurang. Efter det så var klockan mycket, så alla gick hem till sig för att orka med idag.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken söt flicka du hade! Ha en bra kväll!

Kram

2008-11-17 @ 21:08:18
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0