Iselins första flygtur!

Efter många mardrömshistorier var jag lite smått nervös inför flygresan. No need to be visade sig sen, då Iselin uppförde sig exemplariskt, charmade kabinbesättning och medpassagerare med sitt dreggel och sina leenden. Jag hade turen att sitta bredvid en 6-barns pappa som med glädje delade med sig av flyga-för-första-gången-tips, erbjöd sig att hålla i lilla fröken om jag behövde hjälp och så vidare. Sammanfattningsvis kan vi säga; inte ett endaste skrik på hela flygresan och en mycket stolt bäbi-mamma!

Iselin verkar inte ha gjort annat än flugit flygplan!


Här chillar hon på Arlanda innan nästa flyg går.


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha sååå söt!

2008-11-07 @ 22:16:15
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: ullisen

va gött å läsa att det går bra att flyga. jag är apnervig för vår semester i januari. känns görläbbigt att flyga med bäbi. och då är bäbi ändå fjorton månader... hur gör man med bäbimat t ex? får ju inte ta med vätska genom security?



schysst att mamsen blidde glad också!

grattis till henne!

2008-11-10 @ 01:27:47
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0