Måndag morgon

Vi sov länge idag, med ett tyst löfte om att imorgon då börjar vi om igen, med att få sjyssta sömnrutiner för Iselin, även om det innebär tidigare (jämfört med vad jag är van vid) morgnar. Sen åt vi lunch, vilket innebar lite gröt för liten gris. Sen promenerade vi hela långa vägen till affärn för att inhandla proviant. Vi kunde konstatera att det både snöar och blåser ute, heja snö! Nu har vi pallrat oss ner till besteföräldrarna och deras internet och Iselin sover ännu. Iselin hostar inte lika mycket nu som tidigare, men jag vaknar fortfarande några gånger varje natt av att det låter som om hon håller på att kräkas av all hostning. I veckan ska vi i alle fall både på helsestasjon och till läkarn. Om vi vågar gå dit alltså när hon ännu hostar och snorar sån.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

haha mina vänner är vän med mig gratis, tro det eller ej ... =))

2008-11-24 @ 15:58:56
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: t0tta

Det beror på vem man frågar.. och du frågade ju mig, så JAPP, det är PK att kalla dem negerbollar... Allt som är rasistiskt, är negativt, och det finns inget negativt med negerbollar, alltså är det inte rasistiskt... Dessutom så HETER de ju faktiskt "Negerbollar" oavsett HUR mycket moraltanter, försöker ända på det... Kan även stolt meddela, att Bs yngste son, nu också kallar dem så.. Han försökte med "kokosbollar", men det blev högljudda protester från styvmamma... =)

2008-11-24 @ 16:02:04
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: t0tta

Visst ja.. Flytten.. Ingen aning faktiskt.. JAG kommer bo där innan jul, men förmodligen inte B. Jag sa till honom igår att vi MÅSTE vara klara innan jul, för annars får jag spel.. Då svarade han "Ja, då får vi väl ge fan i att fira jul, helt enkelt"... Tur att jag tycker om honom, annars jä...

2008-11-24 @ 16:04:00
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0