Natten

Har varit jobbig. Iselin börjar hosta hemskt vid två-tiden och fortsätter sen fram till morgonen. Hon har vaknat till några gånger, jag varenda en. Jag tror jag har tittat till henne 100 gånger inatt, nästan helt utan att överdriva. Det låter så hemskt och jag tycker så synd om henne! Idag funkar med hjälp av kaffe och solskenglad bäbis. Så hoppas jag få sova middag sen när vi kommer hem. Tur vi ska både på helsestasjon och till läkarn i veckan.

Så har jag en liten fundering om varför det inte finns babykläder i färgen bäbibajs?
Många problem hade lösts då tror jag.

Kommentarer
Postat av: ullrika

jag tror det kanske hade skapats nya också. nu går det att utskilja på både färg och lukt. två sinnen är bättre än ett :)



ps. mår hon bättre lilla pyret? det är så hemskt när dom hostar och hostar och det låter som lilla bäbin ska klykas av allt host. när Maali var som hostigast när hon var liten brukade vi värma lite mjölkersättning (verkligen lite) så hon fick en slurk varmt i halsen. bara lite, för att hon inte skulle vakna. kunde slurpa i sig i sömnen.



tänker på er massor!

krams!

2008-11-22 @ 23:33:08
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0