Tisdag och onsdag i Umeå

Igår var det promenerande, fikande och inredningsaffärer på dagen, fika och mys i Sävar på kvällen. Fick träffa aaalla mina kompisar och äta massa gott. Idag har jag varit med min mamma och Iselin och handlat. Mathandlat alltså. Det tog skitalänge, men detf inns en jefla massa god mat hemma nu. När jag har druckit upp mit kaffe ska jag och Sarah börja  laga sushi. Yes, det är sant. Vi ska laga sushi alldeles själva! Sen ikväll kommer det finbesök från Gällivare oxå.

Min dator har blivit lite krasslig, och funkar inte riktigt som den ska. Jag är lite ledsen, Iselin oxå, för hon tycker om datorn hon med. Tur det finns fler datorer här i hemmet.


Kommentarer
Postat av: Ås

Hej jag har inga läppar :) i ansiktet alltså :) haha

2008-11-25 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0