Vi köpte oxå en snygglampa!

Det där utlovade internert uteblev ju givetvis, upp med handen den som är förvånad. Precis vad jag trodde, ingen alls. I alla fall så har min snälle karl iaf lovat att skaffa såntdär mobilt bredband så jag kan surfa hur mycket jag vill i soffan, i mitt eget hem. Undra vad de ska hitta på för ursäkt för att vi inte ska kunna ha det..

Igår hittade vi snygglampa i mataffärern. Den hette snöboll, fast på norska. Och priset var hutlöst. 60 kr.
Den pryder nu ett av våra fönster i vardagsrummet. Det är aldrig för tidigt att skåla in julen.




Kommentarer
Postat av: Petra

Skitsnygg! Och very expensive.... =)

2008-11-24 @ 11:01:57
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0