Är det inte en såndär blå-måndag?

Går i garderoben, och vad ser jag där om inte mer förstörda kläder! På med första bästa plagg jag hittar och upp och visar hyresvärden, som inte alls kan förstå hur det kan vara fuktigt. Vi flyttar iaf sfsm, och ska "gå igenom lägenheten noga"  tillsammans med honom när vi flyttar.

Nu sitter vi alltså här hos Hennings föräldrar och har OL i lägenhetsletning. Ska på visning på lätt bästa läggan på Vika ikväll. Vore så GRYMT att få bo där! (Bifogar bildbevis på senaste garderobsfyndet. Avundas!)



Kommentarer
Postat av: Mu mamman

Har du börjat baka bullar än, och ringt det där samtalet jag tipsade om? =)

Det är än mer förfärligt nu när jag ser bildbevisen! Håller tummar å tår för nytt boende ögonaböj.

2008-10-21 @ 10:38:11

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0