Att vakna en söndagmorgon

sträcka sig efter mobilen för att undersöka vad klockan är och mötas av "Du har 44 nya sms".

Det finns stunder då det är ganska ballt att vara först i allas telfonlista. Tyvärr kan jag inte minnas exakt när de tillfällena är. Däremot så kan vi konstatera att jag numera skickar hotfulla sms tillbaka och kräver att vederbörande sätter valfri bokstav framför mitt namn. Helst ett K, eller nåt annat sådär mitt i smeten. Om vederbörande råkar ha Chess abonnemang så brukar jag hämnas genom att skicka varenda sms från utboxen till vederbörande. (Jag skickar gratis sms till alla som har Chess)

Det är oxå ganska mysigt när någons mobil råkar ringa upp mig från någons byxficka. Jag kan få lyssna till oerhört spännande saker som att folk går, bråkar och pratar. Hittils har inget hmligstämplat avslöjats på detta vis, men jag väntar ivrigt på den dagen. (Min tystnad kan gå att köpas).



*



Imorgon ska jag köpa min nya vinterjacka.
Aj löv it.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha så kul med telefonen! =)

2008-10-12 @ 19:23:08
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: t0tta

Får du 44 SMS för att du står först i allas telefonlistor??? Varför det?? Jag vet inte ens VEM som står först i min... Och jag är rätt säker på att jag i stort sett aldrig skickar SMS till vem det nu är...



Tusan.. Nu blev jag hungrig och VILL ha en bulle *S*

2008-10-12 @ 23:44:32
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Jag vet att det är helt ute, men jag måste ställa frågan: varför har du ingen vanlig väckarklocka?

2008-10-14 @ 10:20:34

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0