Efter en god natts sömn

bor vi fortfarande i helveteslägenheten utan internet med med mysigt mögelsvamp. Ingen förbättring på den fronten alltså. Men jag fick sova länge idag, tror inte jag gick upp före 12. Var himla skönt, då jag var vaken större delen av natten med bäbis som hade ont i magen. Kom fram till att det formodligen är såndär skagenröra/crabsalad som jag älskar att ha på mackorna som gör att lilla fisen får ajaj. Således utesluts sådant ur min kost, och jag inser att framtiden ser om möjligt ännu mer mörk ut.

På dagens planering står inte mycket mer än lägenhetsjakt och laxmiddag. Juste, vi har lovat Iselin att hon ska få bada ikväll oxå. Imorgon tänkte vi oss ner till helsestasjon och se om man kan lyssna på bäbislungor och på torsdag ska vi på babysång i svenska kyrkan!



Föresten ingen som kan tänka sig att sälja lite valium eller annat likvärdigt preparat till mig?
Inte?
Nehej..

Kommentarer
Postat av: MIRRE

den heter goodbye cellulite :)

2008-10-21 @ 14:30:50
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0