Fluffiga rosa moln

och några rosendoftande håriga djur önskar jag härmed skickat till mitt lokala NAV kontor.
De har lyckats! Jag har fåt helt korrekt utbetalning, i helt korrekt tid!
Det är nästan så jag får dåndimpen!


Idag ska H på tuff jobbintervju, så vi håller tummarna allihopa att han få jobb, och jag slipper ha han drällandes hemma hela dagarna. Jag och Iselin däremot, vi ska ner på Kolbotn Torg och göra av med pengar och luncha med två andra mammor och deras knoddar.



(PS. Imorse när vi gick upp var det minusgrader. DS.)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hell yes. Vi behöver någon så snart som möjligt :) Enda kravet är att han inte äter upp vår mat, annars är det lugnt.



annonsen ligger ute på hybel.no (hybelkode: 71423)



om han tycker det känns bra kan ju någon slänga iväg ett sms till mitt norska nummer 41378272 så bestämmer vi en dejt.



greit!

2008-10-29 @ 00:29:53
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! Hoppas du haft en bra dag!! :)

2008-10-29 @ 00:30:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0