Mistah big spender!

Det var väl mig det.
Elkjöp och IKEA avklarat.

Värdens läskigaste försäljare var de på elkjöp oxå. Han dumförklarade oss totalt innan jag berättade om min datagud till sambo. Försökte sälja allehanda jävla skit på oss oxå, men vi tog oss iväg innan slutsumman blev femsiffrig.

Mamma - faktura kommer!


Imorgon ska vi på fancypansy lägenhetsvisning på Nordstrand. Fjordutsikt och jävla ny och fräsh. Enda negativa är att inflyttning är på lördag. Vilket betyder hela tre månaders dubbel hyra. Inte aktuellt men man kan väl få titta ändå.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Men nää, är försäljare så ohyfsat dumma (förmodligen för ni inte är riktiga norrmän) så ska man inte handla på en sån butik! Eller så kan man fråga om försäljaren möjligen har provision på det han/hon prackar på en..? Är det nån gång jag själv blir snål, så är det just vid ett sånt tillfälle. Tur man inte bor med en sån, han skulle kunna sälja sin egen morsa!! =D

2008-10-08 @ 18:45:30
Postat av: Petra

Jag vill också bo jävla nytt och fräsht! ;-D

2008-10-09 @ 08:57:38
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0