Saker som är imponerande:

  • bli sittande med en taxiräkning när man inte ens åkte i den bilen
  • hinna ha sitt nya visakort en hel dag innan man slarvar bort det
  • att ringa för att spärra ovannämnda visakort, och medans man letar upp siffror som behövs sjunga taskig vänta-musik till snubben i telefon tills han blir förbannad



Nu blev jag så sjukt sugen på sushi så jag måste nog försöka övertala Henning att vi ska åka in till stan och köpa sånt. Med tanke på hur otroligt charmerande jag kan vara om jag verkligen vill nåt, så borde det gå lätt. Hoppas jag.
hoppashoppashoppas

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där med taxiräkningen förundrar mig? förklara gärna. och bifoga mailadresser så jag kan skicka puckoförklaringar!! :)

2008-10-19 @ 23:08:57

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0