Yesterday

Igår var jag och lilla fröken på svenska kyrkans babycafé. Hon sov hela vägen dit, så hon skulle orka vara vaken när vi sjöng och tittade på större barn som lekte. Det var himla trevligt som vanligt, och Två timmar senare så var dte en jättetrött bäbis som somnade i vagnen och sob hela vägen hem.

Väl hemma möttes jag av städande sambo. Vartenda klädesplagg hade lyfts ut ur garderoben och han stod och skurade den med klorin. Jag passade på att slänga en del fula kläder, samt plocka ihop två påsar som ska ges till bättre behövande. Det får plats sjukt mycket kläder i våran garderob märkte jag oxå. Och nu är allt jättefint och välorganiserat och jag blir lycklig varje gång jag tittar in i den. Härligt!

Idag har vi städat lite till, i garderoben i hallen och bakom sängen. Vi fick oss oxå en tur ute i solen när vi gick och köpte sushi till mig. Ibland är livet bra härligt! Ikväll ska vi se på lite film, och jag ska äta upp resten av min sushi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0