Äntligen måndag!

Det känns som ganska många vuxenpoäng att man tycker att det äntligen är måndag. Det är härligt att kunna ta tag i saker och försöka få något gjort. Hur mycket man än vill så funkar det inte på helgerna. Vi kan konstatera att solen skiner som aldrig förr, löven är vackert eldfärgade och Iselin ligger ute i sin vagn och sover. Hon somnade bara vi kom utanför dörren, lilla tröttmössan.

Idag ska vi ringa på några lägenheter så vi får komma på visning. Hoppas nån av dom rkar vara beboelig så vi får flytta. Vi satt och pratade idag, och kom på att den mest sannolika anledningen till att vår nya hyresvärd målat om både sovrum och kök innan vi flyttade in måste ha varit för att täcka över mögelfläckiga väggar. Finns det ens människor som gör sånt?! Nå, hoppas den där flytten sker inom en snar framtid.

Nu ska vi börja göra oss klar och gå ner till Kolbotn Torg för att träffa några andra mammor och barn.


Nästan nykläckt minifröken

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så söt och underbar hon ser ut. =)

2008-09-29 @ 13:02:49
URL: http://www.jessicaspace.devote.se
Postat av: Mamma Mu

Den största anledningen till att jag uthärdar att bo långt ifrån er och att inte träffa er så ofta som jag skulle vilja göra, är att jag närsomhelst kan gå in här och titta på alla bilderna av er underbara, bedårande, ljuva sötnos..

Kram!

2008-09-29 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0