Idolbilder och helgens äventyr

Tyckte det ar dax för lite idolbilder, samt att dela med sig av helgens planer. Planerna först då:
  • imorgon ska vi (under förutsättning att bestemor är barnvakt) dra till Tusenfryd och åka karuseller.
  • ikväll ska i käka tacos och se film (alternativt spela Buzz)
Så har jag en hemlig önskan om att vi ska spela fotboll, hoppas Henning går med på det. Det krävs, för det är hans kompisar vi ska spela med isåfall (lite svårt att spela med mina osynliga vänner). Risken är rätt stor jag blir för lat, men det får vi ta sen :)






Iselins nyaste hobby är att ligga i vagnen och prata med Tummen.
Jag undrar vad dom pratar om, för ibland blir hon rädd.

Kommentarer
Postat av: ullisen

åh! tummen är asabra snackkamrat! Maali och han var bästaste vänner under en lång period. iaf tillräckligt lång för att jag nästan skulle hinna till toa två meter bort och fälla upp locket innan dom blev ovänner. men med tiden inledde dom en mer tyst relation. ge och ta typ. eller dra och bli dragen.



söt söt söt är hon lilla Iselin! och finaste namnet i hela Norge tror jag!

2008-09-07 @ 23:46:28
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Kristin

Usch vad läskigt det lät. Som i the shining, typ. Hennes första ord kommer nog bli redrum...

2008-09-19 @ 22:33:15
URL: http://trocca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0