Satans jävla NAV kan brinna i helvetet

Fanns det något som helst alternativ till inkomst så hade jag bett dem fara och flyga för länge sen.

Mina föräldrapengar ska komma ca den 23e varje månad. De kom inte då, men efter samtal med mammaledig väninna som inte får sina pengar fören sista arbetsdagen varje månad så tog jag det med ro. Kollade in NAVs hemsida där det stod att utbetalningen skulle vara den 26e. Vaknar upp idag, nöjd över pengadagen, tror jag, tills jag ringer telefonbanken och inser att jag är lika black som jag var igår.

Jag ringer den inkompetenta nollan på NAV som ska försöka få tag på nån som kanske kan betala ut pengar till mig idag. Sen säger hon att hon ska försöka ringa upp mig om hon fått reda på något. Måste jag gå dit imorgon för att få mina pengar så ska de jävlar i mig få höra ett och annat, samt få diverse otrevliga saker uppkörda på ett ställe där solen aldrig någonsin vill skina. Borde nog skaffa barnvakt så Iselin slipper gå i terapi för det iaf..


Sen är det ju en annan historia om att om inte hyran betalas senast den 1a varje månad så kan vi enligt hyreskontraktet bli utslängda på dagen. Det vore ju en mysig tanke. Iofs skulle det inte gjort nån skillnad. Pga av mögel och o-internet så är vi ändå aldrig hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0