Tidsfördriv

My old buddy Stoltz utmanade mig, och jag har ungefär inte så mycket annat för mig än att snora så here it comes!


Fem saker jag ska göra idag?
1. Först ska jag snyta mig så jag kan andas
2. Sen ska jag leta upp näs-sprayen som jag vet ska finnas någonstans
3. Tvinga Henning att laga middag - jag är sjuk!
4. Duscha - personlig hygien är underskattat
5. Se Ylvis möter väggen på TV Norge. Shit som vi har längtat efter att det ska börja, och äntligen sker det! Skrattkramper har utlovats, och med tanke på dagens snorighet så blir den nog en del flygande snor oxå. Pax att inte sitta brevi mig!

 Vad gjorde jag för tio år sedan?
Seriöst, ska jag minnas det? Jag som inte ens vet vilken dag det är typ. Jag försöker väl då. 10 år sen var jag 14.
Alltså borde jag ha varit en otroligt seriös idrottare. Jag spelade fotboll, gick till skolan och öhm.. Jag måste nog ha förträngt den delen av mitt liv.

 Vart har jag bott?
Aah! Nu börjar vi snacka lite! Bodde ett tag i Malmberget som nykläckt, för att sen flytta till världsmetropolen Skaulo. Vid typ 10 års ålder flyttades det in till storstan Gällivare där jag bodde tills jag var 16. Då bar flyttlasset till Umeå. 2005 flyttade jag till Leiden, Holland, och i september -06 bosatte jag mig i Oslo. Mina flyttar mellan stadsdelarna här blir lite för avancerat för den oinvigde, så vi kan bara konstatera att jag nu bor på Kolbotn, strax utanför Oslo.
 
Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär
1. Köpa en ö utanför Dubai
2. Resa jorden runt
3. Köpa ett fläskigt hus
4. Köpa en bil med plats för barnvagn
5. Betala av mina skulder till min mor


Jag utmanar er som läser (jag vet var din brevlåda bor!) att svarav på oavanstående.
Jag hoppas det bringar dig lika mycket glädje som det gjorde mig!

Skål och potatis!

Kommentarer
Postat av: ullrika

hmm. som kedjebrev. kul att läsa! - tråkiga att skicka vidare :)

2008-09-15 @ 20:34:23

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0