Tjejkväll

Bara jag och Iselin. Vi började med att prata lite, eller ganska mycket. Allt mellan himmel och jord täcktes in och sen var hon tvungen att sova lite. Jag fick läst bok, sytt, pysslat lite med hennes fotoalbum och pratat med mamma (min alltså). Sen såg jag och lilla grisen på film och åt grönsaker. Det kändes som att jag var tvungen att gottgöra fredagens intag av onyttigheter.

Inatt nångång ramlade pojkvän och lillebror in genom dörren, snorfulla och hade hunnit glömma bort hur de tog sig hem från stan (?). Jaja, idag är det städdag. Allt som oftast blir jag arbetsledaren from hell, i och med att nån måste passa på bäbis och jag har störst bröst så jag vinner. Det brukar bli rent iallefall och det är det som räknas.



Kommentarer
Postat av: ullrika

har varit på tjejlunch idag. det var jag, Maali, min stalker och hennes bäbi som var hemma hos en f-kursmamma som fyllde år (18, en liten plutt är hon ;) och där var också födelsedagsbarnets dotter, hennes syster, mamma och kusin. således 5 vuxna tjejer, tre bäbisbejbs och en sjuårsflicka.

2008-09-29 @ 18:15:10
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0