Gladgladglad

Är nog det som kännetecknat bäbisen mest idag. Otroligt lycklig liten dam! Vi åkte till kyrkan och sjöng och lekte och pratade med andra mammor. Iselin lekte tillochmed själv på golvet när jag fikade! Helt otroligt, tjejen som inte ens tillät mig ställa mig upp ur soffan :) Kändes otroligt skönt!

Och med nya kvällsrutiner så verkar vi ha fått ordning på nattandet. Hon har börjat äta välling oxå, det som ratades tidigare. (Kan iofs bero på att vi var smarta nog att prova när hon redan var skitarg). Nu sitter hon i soffan och guffar i sig en flaska välling och somnar nästan sittandes. I säng, och sovandes innan 7!

Lycklig bäbis = lycklig mamma!!

Bästa ekvationen ever. Underbart!






(Ps. Jag läste nånstans att bäbisar inte skiter när de badar. Jag vill nu upplysa om att det är helt osant! Ds.)

Kommentarer
Postat av: Linda

gud vilken underbar liten fining =)

bad-bilden fick mig att smälta!!

hittade dig via lady dahmer, btw.

ha en toppen kväll!

2009-04-22 @ 22:07:33
Postat av: Ingrid

Vilken liten livsnjutare du har producerat: grillar sig iförd brillor, skiter när nöden tränger på.. Låter underbart och som något alla borde prova på.

2009-04-22 @ 23:10:20
Postat av: ullisar

haha! det har jag aldrig hört, och hade inte heller trott på. dubbelt upp. minst ;)

2009-04-22 @ 23:18:38
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0