Kaffe i solen

Ungefär tre sekunder efter att jag postat senaste inlägget fick jag ett sms från Anna.
Sol, fika och sällskap erbjöds och efter att ha övervägt lite grann (eller inget alls) så var det bara att slänga sig i duschen och klä på sig. För in til byn skulle vi. Iselin var glad när hon fick åka buss och fick nya spännande saker att kika på. Anna, Elsa och Nettan mötte oss, sen gick vi till Grünerlökka och satte oss och drack kaffe och surrade. Solen värmde nåt fantastiskt och det blåste varma vindar! Än finns det hopp om sommaren! :) Någon som hört vad de lovar för sommarväder i år?
Lill-apan somnade som en stock så fort vi kom hem, antar att hon laddar batterierna för morgondagens babykafé. Länge sen vi var dit nu, börjar helt klart bli dax! H sitter här bredvid och ser på landskampen, och jag ska göra han sällskap. Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0