Lägesrapport

Vi lever. Även fast jag var mer än lovligt trött imorse kl 8 när skruttan vaknade och ville upp. Det var en hård natt och jag tog det trevliga passet mellan midnatt och uppstigning. H var mer än trött så han fick sova och sen ta ut henne på äventyr när jag påbörjade min sovmorgon. Det funkar väldigt bra att inte amma. Hon är absolut inte hungrig vilket vi vetat då hon inte ätit nattetid på länge. Det är bara mammagos hon vill ha.

Igår fick jag lite fri och passade på att åka och gå i affärer kik kläder och passa på att prova allt jag såg. Helt undebart att få göra sånt själv, utan någon som stressar, skriker och vill ha uppmärksamhet. Fast nån vidare shopping blev det ju inte, mer än fjädrar till vårat påskis. När jag kom hem igen efter tre timmar, så möttes jag av en väldigt sliten H, som sa att han förstår hur jag haft det på dagarna i veckan. Otroligt skönt att höra. Nu orkar jag en vecka till!

Kommentarer
Postat av: ullisar

gött Anna! du klarar dig perf!

2009-04-06 @ 00:13:04
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0