No more tits

Att sluta amma har gått förvånansvärt bra. Efter att jag bestämt mig så var det inte mer med det. Första natten var sådär, men sen har det gått fina fisken! Att Iselin har vaknat nattetid har haft andra orsaker. Ibland klappar hon lite på tuttarna, men det verkar räcka alldeles utmärkt.

Det här med hennes nattliga äventyr och vakentid har fått mig och H att bli uppfinningsrika. De gamla madrasserna bars ut i vardagsrummet där vi bäddade på golvet för att slippa brottas med vaken bäbis när vi trötta vill gå och lägga oss. H får gå första ronden, och vid 3-4 tiden så brukar jag gå och lägga mig med Iselin och sova där till det är dags för frukost. Inte för att det brukar vara särskilt mycket spring, kanske just för att vi inte stör varandra så mycket i olika rum. Otroligt skönt att få sova bättre, för alla! Nästa projekt blir att få korven att sova i egen säng. Om ett tag. Innan vi flyttar och hon får eget rum iaf.

Dagtid är hon iaf sockersötaste snällaste gladskiten. Nu hoppar hon hoppgunga och tjoar lyckligt. Lillskruttan.




(Spana in snyggaste rutiga byxorna
som bäbipappan hittade på Lindex)


Kommentarer
Postat av: Ingo

Shit kvinna, hon är lik dig som bara attan!

2009-04-10 @ 02:05:01
URL: http://ingridblom.blogspot.com/
Postat av: Mamma Mu

Ni har då världens finaste unge! Å fina byxor har hon verkligen!

2009-04-10 @ 09:25:11
Postat av: Elli

Gud va fina bilder!! Speciellt den i mitten. Hoppas ni mår bra i vårsolen :)

2009-04-10 @ 14:47:22
Postat av: Anonym

Hon blir bara sötare och sötare :)

Skönt att sluta med amningen.. tänk att jag har knappt börjat haha :)

Nu har jag lagt upp en bild på stormagen :)



Glad Påsk!

kramkram!

2009-04-10 @ 22:58:05
Postat av: ullrika

tänk att bäbipappan var en sån fena på bralls? sicken tur du har som hittat en sån duktig! :)



glad påsk!

2009-04-11 @ 15:41:49
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Petra

Heeej!!! Vad längesen det var jag var inne på blogg.se - och jisses vad jag saknat en av mina absoluta favoritbloggar!!! =D Vad Iselin har vuxit! Stora tjejen nu ju... Kommer undan med mycket pga sina vackra blå kan jag tänka.. ;-) Byxan e sketsnygg - Nova har likadana, hehe.

2009-04-18 @ 11:00:41
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0