Påsklov!

Vi hann knappt klä på oss och sova frukost innan pappan var hemma igen. Skönt som katten tyckte jag, kul som attan tyckte Iselin. Jag pratade förföriska tankar om påsk-plock-godis och lyckades på detta vis lura H att vi skulle dra till Sverige. För att det inte skulle se så misstänksamt ut så köpte vi även upp kvoten med kött och lite andra svenska delikatesser. Tilläggas bör att det knappast var smartaste dagen att dra på, då det var fullsmockat med folk och vi dog trängseldöden flera gånger om. Nu är vi i alla fall trygt hemma, frysen full och godisskålen framme. Det återstår bara att önska publiken GLAD PÅSK!!


Kommentarer
Postat av: ullisar

tjohoo! jag visste det! är hon frisk nu?

2009-04-08 @ 23:54:26
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0