Shopping och första hjälpen

Imorse vaknade jag av lite smågnällig dam. Och det har fortsatt i den stilen hela dagen.
Vi åkte iaf på shoppingtur med besteföräldrarna. Ikea var dagens stora mål och sen han vi även med en fika, och diverse annan titt. Till kvällen var det dags för första hjälpen kurs på svenska kyrkan, som hade bjudit in en sjuksköterska som höll låda. Skönt att få med sig det, utan barn så man faktiskt kan få med sig informationen. Min kompis Anna fick även med sig lite tips till sjuling-Elsa, så det var tipptopp!

Iselin blev himlarns superglad när jag kom hem igen, och började gråta för att hon insåg att hon hade saknat mig :) Efter 2,5 timmars "paus" så var jag helt klart mer upplagt för att försöka trösta. oj vad jag har börjat uppskatta de små sakerna efter att jag fick barn! :)

Våran bil har vart på rep idag, efter en och en halv timmes felsökning visade det sig att det var en slang som behvdes bytas ut. Vad reparatören ville ha betalt för detta var den ansenliga summan av 100 kronor. Han ville bara ha betalt för själva slangen. Vilken kille alltså! Det finns hopp för mänskligheten säger jag bara!

Jag är visst lite osammanhängande känner jag, så jag ska ta och tända lite ljus, vi har earth hour varje kväll här hemma med bara teven på, blir mysigare så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0