Tisdagsröj

Idag var vi till kyrkan igen. Det är så mysigt med sång, lek, fika och andra mammor att prata med. Iselin sitter och vaggar med till sångerna och tycker det är skitkul hon med. Och sääääjtan vad de har goda bullar! Efter det åkte vi till besteföräldrarna på kaffe, surr och mer lek. Bestemor har lärt Iselin att vinka, härnäst tänkte jag lägga in en beställning på att klappa händerna ;)

Jag har hittat skorna jag ska ha på bröllopet! Precis såna jag ville ha, apsköna, skitsnygga och hälften av priset jag trodde. Underbart!

Nu ska jag baka ut brödet som stått på jäsning och om en vecka är min lilla mamma här! Oj vad jag längtar!


*blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0