Barnehage

Igår var alltså första dagen på barnehagen för Iselin. Väldigt bra personal är det på hennes avdelning och lilla damen själv var ivirig på att gå in och leka med alla ny spännande leksaker. Sen kom musiken på, och Iselin sprang in i rummet, och tvärstannade när hon upptäckte att shitpommfritt det var fler ungar och vuxna där! Men det tog inte länge innan hon dansade med de andra barnen.

Idag har gått ännu bättre. Iselin leker gärna med de andra, och när hon tycker det blir lite för mycket folk så går hon in i ett annat rum och leker för sig själv, eller med en ur personalen. Hur härligt som helst. Nu ligger hon ute och sover i vagnen. Hon somnade fort, och helt utan min hjälp. Känns verkligen hur bra som helst! I alla fall så länge jag får sitta i personalrummet och vara i närheten :) Nejdå, kommer att bli jättebra det här. Hon kommer att ha det jättebra vet jag.


Uttklädd till drake, några dagar innan barnehagestart.

Kommentarer
Postat av: ullisar

den där lilla draken kommer få det alldeles förträffligt på sitt dagis, jag är övertygad!

2009-08-04 @ 21:51:52
URL: http://ullrika.se
Postat av: t0tta

Hehehe, ska du också vara på dagis när hon är där? Försvinner inte vitsen lite med dagisvistelsen då? ;-)



Härligt att se att hon trivs med de andra ungarna.

2009-08-06 @ 16:15:44
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0