Det kostar att lära sig att gå

Det är min dotter ett levande bevis för. Efter lite övertidsjobbande igår så kommer jag hem sliten, för att finna mitt barn i inte alls samma kondition som då jag lämnade henne på morgonen. Barnet i fråga klagade såklart inte, och hade strax efter den lilla olyckan fortsatt på övandet. Hon är upp i 17-18 steg nu innan krasch om man frågar personalen på barnehagen.




Barnehagen har stängt idag och imrogon, så jag tog på mig jobbet att vara hemma med korven. Vi lyxade till det med sovmorgon och grejer imorse, innan vi begav oss till besteföräldrarna och internet, då vårt fortfarande lyser med sin frånvaro. Om en stund ska vi gå och handla, innan vi promenerar hem och lagar lasagne till middag.





Kommentarer
Postat av: Anna & Anton

Stackars liten som ramlat och slagit sig... men det verkar höra till gå-träningen. Anton är i ungefär samma stadie, går fler och fler steg varje dag och kryper mindre och mindre.

Iselin ser så stor ut, hon ser ut att ha blivit mycket längre.

Ha en skön helg!

2009-08-14 @ 22:57:10

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0