Kökslampa

Vi har äntligen fått upp lampan över köksbordet. Den var snygg i affären, och ännu snyggare hos oss! När det blir mörk så blir det otroligt fina mönster på väggarna och taket. I like! Nu väntar jag bara på att fönsterbänkarna ska upp så jag slipper ha blommor stående på bordet.
Henning är ute på äventyr med sina kamrater ikväll. Öl och fotbollsspel på playstation hörde jag talas om, så jag sitter ensam i soffan och lyssnar på musik, surfar och delar en kall öl med mig själv. Iselin somnade efter en timmes nattning, skam den som ger sig! Och så fick vi ju reda på vem som är envisast av oss ;) För tillfället i alla fall. Jaja mamma, här kommer bild på lampan, in action.





Kommentarer
Postat av: Anonym

mkt snyggt :)

2009-08-26 @ 18:38:58
Postat av: Anonym

ås dårå

2009-08-26 @ 18:39:29
Postat av: Helene

Måste bara fråga var du hittat den där taklampan?? Är intresserad av en likadan :) mycket fin!

2010-01-17 @ 11:33:57
URL: http://femalefighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0