Vi gick till affären

Idag gick vi till affären, jag och Iselin.
Iselin är så duktig på att gå, och det är inte mer än kanske 100 meter så det borde vara trevligt tyckte jag. Iselin oxå. Hon pekade på allt, stod lääääänge stilla för att titta sig noga omkring för att kunna besluta sig för vilket håll hon skulle gå åt. Såklart inte åt affären hållet, så jag fick hugga in och övertyga henne om att det var det enda riktiga. I alla fulla fall så gick hon hela vägen dit, faschinerades över alla kundvagnar och fick leka lite med en av de där små minikundvagnarna de har innan vi kunde gå hem. Det som kunde tagit 5 minuter tog minst en halvtimme, men hon var ju så lycklig! Min stora tjej som kan och allt!


Bästa sättet att äta mariekex är på golvet.


Iselin har ett plåster över såret i pannan som hon fick under gå-träning på
barnehagen, därför att den gick upp lite och började blöda. Men allt klär
en skönhet :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Ni har nu kommit till den fas, då det inte är lönt att gå till affären såvida det inte är minst tre (3) timmar kvar till de stänger..

Vad bra jobbat av Iselin att också gå hela vägen hem, dvs uppför!

2009-08-23 @ 11:00:34

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0