Måndag igen

Helgen var mysig. På fredag hade jag och Iselin tjejkväll. Det är jättekul. Vi äter sushi (framför teven), clementiner och majskrokar. Sen måste man busa extremt mycket innan man går och lägger sig klockan 19.30. Iselin för att sova och jag för att se på film. Fina grejer!

På lördan gick vi upp före tuppen. Vi vaknade klockan 05.55 av insläntrande karl, och då var det nästan dumt att somna om så vi gick up och åt en första frukost. Senare ut på dagen så var det promenad och bus host besteföräldrrna som gällde. För fröken alltså. Jag ville titta i en affär, så jag passade på att göra det under tiden.

Igår städades det lite hemma, och sen kom H's föräldrar + syster och åt middag och fikade hos oss. Iselin tyckte det var hur kul som helst, och var sådär lagom hyper och visade stolt upp sitt rum, sina leksaker och att hon själv kan klättra upp i sin säng (där hon inte sover mer). Hon somnade som en sten på kvällen, fina tjejen.




Pepparkakshuset



Duktig tjej som själv kan klättra upp och sätta sig på stolen.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Fin liten tjej! Och fint pepparkakshus ni fixat! Ni har mysig julstämning..?

2009-12-07 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0