Ångest!

Min lilla bäbis ska börja på dagis! Åh fy och usch så innihelskotta läskigt! Tänk så är dom andra barnen dumma med henne! Och tänk så ser inte fröknarna att elaka Putte snodde Iselins macka så Iselin får svälta hela dagen! Och tänk så ramlar hon så det kommer blod och jag inte är där och kan sätta plåster! Å tänk om hon blir jättejättelessen och gråter hela dagen för att hon saknar mig så fruktansvärt mycket!

Vi sitter och söker barnehageplats till Iselin nu, därav denna snabbt påkomna angst. Hur ska man veta vilken som är bäst? För vi ska ju givetvis ha den allra bästa som går att finna! En där hon får vara ute mycket och göra roliga saker. Och har snälla fröknar och inga dumma barn. Snacka om att man får ångest på en helt ny nivå.

Ja juste. Hon ska inte börja nu. Utan i augusti.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Jag vet hur det känns!! Men lugn i filbunken, det kommer att bli bra, det ska ordna sig.

2009-02-25 @ 09:08:43
Postat av: ullisar

kommer bli asabra. och du har ju några veckor på dig att vänjas. och månader. typ.



hejja!

2009-02-27 @ 23:35:59
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0